A TREND I DIG: THE STATEMENT TEE

ELSKER/ELSKER IKKE

ELSKER IKKE: Akavede parforhold, hvor den enkelte ikke kan have en individuel holdning, snaps, vodka shots, selvom mine veninder gentagende gange har prøvet at stoppe det i mig, blitzbilleder, når man køber formodnede avocadoer og dette resulterer i en rådden avocado, når folk ser ens besked men ikke svarer, overmodne bananer, trangen til at skifte garderobe hver uge, remoulade, når der lugter af børnehave i bussen, min tendens til at overtolke og overtænke, når folk maser for selv at komme til, særligt i Århus’ H&M butikker gør det sig gældende, mine bedsteforældres blik når jeg fortæller dem at jeg blogger og de derefter ser fuldstændig fortabte ud, kold kaffe, varm øl, yngreårige piger der har bedre stil end jeg, hvad sker der overhovedet for at de går så meget op i det i en så tidlig alder?, at jeg ikke har råd til at købe Munthes limited edition jakker, H&M’s nye fjernsyns reklame, ens svedige krop efter turen til og fra skole.

ELSKER: Krydret mad, følelsen efter en løbetur, økologisk makeup, billig papvin, smil fra fremmede der tydeligt viser overskud, at gå uden mascara, så jeg ubesværet kan klø mig i øjnene, mærket Munthe,  folk med overforbrug af parfume, der kan lugtes væk fra flere kilometers afstand, snacking, gåture til byen, at føle sig værdsat, selvskab, følelsen af at gå i gaden med et godt beat og gå sin egen catwalk til det, blandingen af monin og danskvand, chiapandekager, helsebutikker, hvor jeg kan købe morgenmads topping, nylakerede negle, matchende undertøj, serier, at debattere, en kold cola, sange der minder mig om at tilværelsen er god.

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

A TREND I DIG: THE STATEMENT TEE